Goldband lanceert unieke limited edition werkschoen tijdens spectaculaire modeshow
De Haagse popformatie lanceerde samen met Steel Blue een zelfontworpen limited edition werkschoen. Met deze werkschoen brengen Goldband en Steel Blue de dansvloer naar de bouwplaats en vice versa. “We geven vakmensen een werkschoen met uitstraling”, aldus Goldband. De schoen komt in een mannen- en vrouwenversie en is beperkt verkrijgbaar bij geselecteerde bouwgroothandels.
De Goldband x Steel Blue-werkschoen is in een Haagse Bouwmaat geheel in stijl gelanceerd. Onder andere Jessica Bruintjes (Vrouwen die Bouwen) en Tom Groot (Eigen Huis en Tuin) waren getuige van misschien wel de eerste modeshow in een bouwgroothandel. Zij zaten naast bekende bouwfluencers zoals Schilderhulp en Floor maakt het. Met behulp van modellen en echte vaklui en onder muzikale omlijsting van Goldband werd de werkschoen met een heftruck gepresenteerd. De presentatie was in handen van Maxim Hartman.
De Bouwmaat is geen onbekende plek voor het drietal. Milo: “Vroeger kwamen we hier een aantal keer in de week om spullen in te kopen.” Nu lanceren ze hier hun eigen werkschoen. Terwijl Milo vertelt dat het ook echt een mode-item is, vult Maxim aan dat de schoen ook de juiste veiligheidscertificaten bezit om ook op de bouwplaats te dragen. Waarop Boaz een zak Goldband pleistergips laat vallen op de voeten van Maxim Hartman. “Gelukkig heb ik de stalen neuzen van Steel Blue aan”.
Naast een Goldband-werkschoen voor mannen is er ook een voor vrouwen. Jessica Bruintjes, onder andere bekend van Vrouwen die Bouwen: “Ik was al fan van Goldband én van werkschoenen, dus ik vind het hartstikke gaaf dat er nu een limited editie is. De schoenen hebben iets stoers, iets unieks. En de vrouwelijke pasvorm zit heel lekker en comfortabel.”
Steel Blue
www.steelblue.com/goldband