Brand Loyalty in de prijzen

Artikel delen

MB Afbouw Montage werd onlangs als winnaar gekozen van de Gyproc Trophy 2015 voor het project Hoofdkantoor Brand Loyalty in Den Bosch. Deze tweejaarlijkse prijs is een initiatief van Saint-Gobain Gyproc; het bedrijf beloont creatief en vakkundig gebruik van haar systemen bij plafond- en wandmontage.
 
Het hoofdkantoor maakte vooral indruk op de jury door zijn vakmanschap en hoge afwerkingsniveau. Daarnaast was de uitwerking van complexe details zeer indrukwekkend. De jury heeft in dit gebouw genoten van een hoogwaardige afbouw. De strakheid van zelfs de dubbelgekromde oppervlakken van de trappen, de mooie en smaakvolle details, zoals de houten binnenschil van de trap en de glasaansluitingen op de borstweringen, de verzorgde binnenpuien en mooie deuroplossingen geven dit project een tijdloze allure.
Bij de beoordeling van de inzendingen kijken de vakjuryleden naar vakmanschap, het realiseren van de gewenste architectuur, bouwkundig slimme oplossingen, samenwerking, de rol van het afbouwbedrijf tijdens het bouwproces en de realisatie van de technische criteria. Maar ook de wijze waarop de ingezonden informatie is gepresenteerd in woord en beeld speelt een belangrijke rol. Het viel de jury onder meer op dat vier van de vijf genomineerden transformatieprojecten waren. Mark van Houten, verkoopdirecteur van Saint-Gobain Gyproc Nederland: ‘Een omgeving die misschien nog wel lastiger is dan vanuit een volledig nieuw startpunt een gebouw neerzetten.’

Meer informatie over de Gyproc Trophy en de genomineerde projecten: www.gyproctrophy.nl.