Aandacht voor het ambacht: #TogetherWeBuild

Artikel delen

De meester en de leerling staan centraal in de multimediale campagne die zal worden gepromoot met de hashtags #TogetherWeBuild en #TeamCarhartt op Instagram, Facebook en Youtube.

Of je nu wel of totaal geen ervaring hebt, het is goed om gewoon eens ergens aan te beginnen. Als hobbyist met een idee om iets te maken. Met vallen en opstaan. De meesters in het vak vinden het vaak fantastisch om leerlingen te inspireren en ze verder te helpen. Zo begint het vaak met vakmensen in de dop.

Professionele werkkleding

Marga Stehmann, Marketing Manager Carhartt: ‘De Europese campagne bevat prachtige beelden van diverse ambachten. Denk daarbij aan houtbewerking, keramiek, bouw en het restaureren van old timers. We willen natuurlijk ook laten zien dat de professionele werkkleding van Carhartt daarbij uitstekende bescherming biedt, slijtvast is, er goed uitziet en vooral lekker zit.’

De schoonheid van de ambachten en deze doorgeven aan nieuwe generaties spreekt tot ieders verbeelding. Alleen al in Nederland zijn 800.000 ambachtslieden werkzaam bij 420.000 bedrijven. De komende tien jaar zijn er nog eens 500.000 extra vakmensen nodig. Werk aan de winkel dus. Voor de campagne is onder andere gefilmd in het atelier van Espenaer, bij LiberTerra voor de bouw van tiny houses, bij Bird Tsang – Ceramic Artist en Just Fubar Chopper builders. De campagne is geproduceerd door FJ Amsterdam.

Informatie

Ga voor meer informatie naar www.carhartt.com. Social media: #TogetherWeBuild, #TeamCarhartt. Klik hier voor de campagne-video.