Elk (renovatie)project valt of staat met juiste communicatieaanpak

Artikel delen

Communiceren met bewoners, het blijft een lastige klus. De grootste succesfactor zit ‘m in het winnen van het vertrouwen van de bewoner.

Juiste aanpak

bewoners communicatie brabant

We weten allemaal dat elk (renovatie)project valt of staat met de juiste communicatieaanpak. Maar hoe pakken we dat aan? Dat is hét moment om Bewoners Communicatie Brabant in te schakelen. “Wij zoeken samen met de opdrachtgever naar de juiste manier”, aldus Natascha Kleyn, oprichtster van Bewoners Communicatie Brabant. Natascha heeft zelf jarenlange ervaring in de communicatiewereld van de woningbouw en weet als geen ander wat wel en niet werkt.

Communiceren is een vak

Bewoners Communicatie Brabant bestaat uit een team van professionals die het vak van communiceren met bewoners verstaan. Of dat nu gaat om het voeren van de juiste gesprekken met bewoners, een brochure maken over een renovatieproject of het bedenken en uitvoeren van een volledige communicatieaanpak. Alles is mogelijk. Wat het bedrijf belangrijk vindt is dat er gedacht en gecommuniceerd wordt vanuit de bewoner. “Want alleen als die zich gehoord voelt, kan een plan slagen”, legt Natascha uit. “Onze visie is om te luisteren naar de bewoner, want dat werkt.”

Kies voor begrijpelijke taal

In de wereld van bouw en corporaties zijn we erg goed in het gebruiken van vaktaal. We praten graag over de techniek, planning en processen. Maar wat betekenen een renovatie of aan het aanbrengen van duurzaamheidsmaatregelen nu eigenlijk voor een bewoner? Leg het uit in begrijpelijke taal, is het advies van Bewoners Communicatie Brabant.

Leer Bewoners Communicatie Brabant kennen

Bent u nieuwsgierig naar wat Bewoners Communicatie Brabant voor uw bedrijf kan betekenen? Een kijkje nemen op de website is de moeite waard.

Bewoners Communicatie Brabant
www.bewonerscommunicatiebrabant.nl

Standnummer 06.A077